Vill få ordning!

Idag var Elin och jag och hämtade våra grejer vi beställde härom veckan. Vi var ju några tjejer som var hos en tjej som gjorde lite trägrejer och nu var dom klara:-) Så nu är det mer som samlas på hög här hemma!!



Dessa två trälådor beställde jag..en ska jag ha tidningar i och den stora ska jag förvara Leos leksaker i.

Beställde även detta..



En blomlåda, ett ljusfat och ett litet hus till Leos rum..

Nu drömmer jag om att få lite klart här hemma så grejerna kommer på rätt plats i huset och fyller sin funktion:-) Måste säga att det inte längre är lika kul att handla när man inte får ställa sakerna på "rätt" plats direkt. Det roliga med shopping är ju när man kommer hem och har kollat ut en plats till grejen och det bli precis som man tänkt sig:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0