ÅHHHH vad jag vill pyssla!

Idag var jag och Lina på stan..vi gick "inredningsrundan"..och hittade massa fint! Men som jag sagt tidigare måste jag skärpa mig när det gäller inhandlingen av massa varor..tyvärr är det dock väldigt svårt då det finns så mycket fint! Skulle kunna handla upp typ allt i alla butiker:-) Ingen bra kombination då jag går hemma och är mammaledig..vilket innebär inte så mycket pengar:-( Men det blev lite handlat iallfall..saker som jag snart (förhoppningsvis) kommer att kunna pyssla med! Fanns massa fian kuddfodral i en butik..hade svårt att bestämma för vilka jag skulle ha eftersom det fanns massa olika och fina varianter..blev tillslut dessa..



Dessa ska jag ha i soffan (som ännu inte är inhandlad) på övervåningen..

Och dessa ska få sin plats i soffan på nedervåningen..



Ska sen handla samma tyg som är på de brunrandiga till gardiner här nere..förhoppningsvis blir det fint i slutändan:-)

Idag kom även min hylla jag beställt..hoppas på att Crille är sugen på att montera den senare ikväll så jag får se hur den ser ut..

Nu när hösten börjar närma sig så fick jag ett oerhört pysselsug..sånt ryck får jag alltid runt denna tid!

Tack för trevligt sällskap idag Lina, det var mycket trevligt! Måste vi göra om..snart!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0