På god väg..

Nu är det inte långt kvar på ena sidan av panelen!! Nu återstår lite läkt och fodrerna runt fönsterna..de ska målas nu och förhoppningsvis sättas upp i helgen!







Igår var även elektrikern här och la in golvvärme i badrummet..nu är det upp till kaklaren när vi blir klara:-)

På shoppingfronten har det varit ganska lugnt..istället har jag lagt in annonser att sälja saker! Fick hem ett reklamblad i brevlådan idag där det fanns en sida på Internet som man kunde lägga in gratis annonser..kanon tyckte jag då jag länge tänkt lägga ut saker på blocket men varit lite snål och dratt mig för det..men nu tog jag tag i saken! Har ett helt lager i källaren med prylar som jag vill bli av med:-) Sidan heter; www.tranastorget.se. Ta en titt vet jag:-) Kanske finns nåt av intresse?!

Har dock handlat kökshanddukar som jag ska ha till julen..kunde inte stå emot..



Tyckte dom var så söta:-) Nu längtar jag lite till julen då man kan få pyssla lite..får göra det bästa av situationen här hemma..är ju inte så kul att pyssla när inget är i sin ordning..men, men...

Tänkte även lägga in en bonusbild på lille Leo..han låg och sov tidigare idag och jag vet inte hur han ligger! Haha!!!



Undra om han drömmer nåt otäckt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0