Planerar:-)

Nu när det inte känns allt för långt borta innan vi blir klara med övervåningen har jag börjat smida planer på hur jag vill ha det där uppe! Badrummet är ju inte så mycket att inreda egentligen..handdukar och sånt köper jag sen när jag vet hur det ser ut i verkligheten..sen har jag några på lager som är oanvända som jag sparar till premiären:-)
Det kommer att bli ett väldigt enkelt badrum..beige/grått kakel och vit badrumsinredning..sen kommer jag piffa till det lite med mysiga korgar och annat smått och gott..Har tillexempel beställt denna skylt som ska få pryda någon del av rummet..



I det lilla vardagsrummet på övervåningen ska jag ju (som jag nämt tidigare) ha en liten soffa och en platt-TV..får inte plats med så mycket mer! Men behövde en hylla till böcker och lite filmer så jag har idag beställt en från Ellos. Hade 300 rabatt där så den var inte så dyr..700 kr och då får jag hämta den på Preem här i stan! Smidigt:-)


Ganska enkel sak..men jag har köpt ett soffbord i samma serie så det kan nog bli fint! Även soffbordet kom jag undan med billigt..typ 500 kr tror jag jag betalde för det..beställde det för ganska längesedan då jag trodde att vi snart skulle vara klara!

Tycker det är bra grejer fast det är relativt billigt. Har ju sen tidigare vitrinskåpen i samma stuk och dom är jag mycket nöjd med:-)

Har även köpt lite pyssel på sista tiden..(blir så när man är mammaledig..nätshoppar och går ut på stan!)

Denna skylt väntar jag på..kommer förhoppningvis nästa vecka i samma paket som ovannämda skylt..



Sen tidigare har samma skylt fast det står "Welcome"..har fått dille på bokstäver och skyltar!

Och idag hittade jag mer sådant..



Ett bokstöd..ska få pryda en hylla i mitt "pysselrum"..

Tycker om denna vita lackade färg..hittade fina bokstäver i nåt liknande på en butik på nätet..vet dock inte vad jag ska "skriva" och vart jag ska ha dom så det får vänta..



Märks att det kommer in mer och mer i butikerna nu! Kul!!! Hösten är räddad:-)

Men det finns ganska lika saker i alla butiker..dock kan priserna skilja ganska rejält..som en medicinlåda jag köpt..hittade den i stan, sen såg jag den i en butik i Linköping och där kostade den 40 kr mer..då undrar man ju vad den egentligen kostar att beställa hem?!



Nu ser jag fram emot att få göra fint med alla nya grejer:-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0