Behöver rådgivning..

I dagarna sålde vi vårat matsalsbord..känner att stilen inte riktigt passade oss och huset. Det var fint i valnöt men vi ska ha valnötsgolv sen och vita möbler hade vi tänkt..så valnötsmöbler på valnötsgolv tror jag inte är en hit!
Nu vill vi ha något vitt som passar vitrinskåpet vi har i det rummet..
Vitrinskåpet är vitt med kors och i mitt tyckte väldigt fint (för dom pengarna som vi la då)..så det gör jag mig inte av med! Nu vill vi ha ett passande bord. Jag har ju en förkärlek till stolar med kors..men mitt bekymmer nu är om det kan bli FÖR mycket kors??!! Har nämligen köpt ett köksbord med vita stolar och kors..



Detta var det enda i min prisklass med rätt mått. Får inte vara för stort i vårat lilla kök..bra med iläggsskiva oxå!

Sen har jag sett fina stolar på Ellos..de har rea nu så ska man köpa ska man passa på nu..
Men passar dom till köksbordet?..

Tyvärr finns det inte ett stort bord till dessa stolar, så det skulle man få köpa separat i sådana fall..men passar kanske bra ihop? Ser fint ut på bilden iallafall..



Har ju det lilla vitrinskåpet i bakgrunden också! Synd att det inte finns passande bord!

Har tänkt fram och tillbaka på hur vi ska det..vill inte lägga jättemycket pengar heller på dessa möbler..har sökt lite på Internet och hittade detta bord..



Detta kan man köpa för paketpris..stol och bord. Tror faktiskt dom har ett liknade på en lokal inredningsaffär här i staden..men då 2200 kr dyrare!

Men kan det blir för mycket vitt och kors??? Vad säger ni??

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi, nej det kan inte bli för mycket kors och stjärnor ;)

Har tänkt så mååånga gånger att jag ska kommentera i din blogg, eftersom jag tillhör den skaran som läser den näästan varje dag ;)

Ni har ett fint hem Camilla, bra smak och en kanonsöt lite kille, ville bara säga det ;)



Kram kram och ha det gott!!

2009-04-03 @ 09:27:02
URL: http://armyonmyself.blogg.se/
Postat av: Camilla

Åh tack Jenny! Kul att nån hjälpte mig:-) Är inne och kikar på din roliga blogg då och då med! Ha det bra! Kram

2009-04-03 @ 20:36:22
Postat av: Camilla

Det var visst inte många som ville ge mig nån rådgivning..får väl ta beslutet på egen hand:-)

2009-04-05 @ 08:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0