En effektiv och lång dag!

Gick upp vid 08.00 tiden. Sovmorgon med andra ord:-) Medan jag och Leo började dagen med att ta ett bad åkte Crille och köpte färska frallor. Lite av en tradition här hemma på söndagar! Framåt 11.00 tiden kom min mamma och tog med Leo på en promenad i det fina vädret. Själv passade jag på att dammsuga och skura lite golv. Crille var i Boxholm och fick hjälp med att byta till sommardäck på bilen. När Leo var hemma igen var det lunchdax för honom och sen lite vila på det. Då började jag och Crille röja i trädgården. Fick ihop sex säckar med löv! Våran trädgård var verkligen i stort behov av röjning..och är fortfarnde egentligen..men det får duga denna sommar så gör vi fint till nästa:-)

Framåt eftermiddagen kom våra grannar in på grillning. Vi har tidigare varit där en kväll på middag så nu var det våran tur att bjuda igen! De är mycket trevliga, är i våran ålder och har en son som är tre månader yngre än Leo.









Skönt att ha en inglasad altan att sitta i när det inte var lika varmt idag som det var igår.

Nu är det kväll och bara slötittande på TV som gäller..laddar för en ny vecka. Skönt att den "bara har fyra dagar"..trivs med Crille hemma! Längtar till Juni då han ska vara pappaledig torsdagar och fredagar! Sen semester i Juli:-) Och ledigt torsdagar och fredagar även i Augusti! Mycket tid tillsammans alla tre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0