Ja jag lever..

Dåligt med uppdatering nu..får skylla på att plånboken varit tom ett tag nu så inga roliga inköp har gjorts..och här hemma är det bara målning, spackling och slipning som gäller!

Men imorgon kommer (om inget annat dyker upp) min pappa som ska tapetsera Leos rum! Ska bli spännande att se resultatet..bestämmde mig för den ljusa stjärntapeten och ett par randiga varianter till resten av väggarna..har även köpt tyg till gardinerna..



Nu kommer snart det roliga, att ställa in alla hans saker och möbler i sitt egna lilla rum! Tror dock inte han kommer tillbringa så mycket egen tid i detta rum ännu..men mysigt att ha ett barnrum och bra till förvaring:-)

Annars rullar det på här hemma..helgen har ägnats åt att gå på diverse tillställningar. Har varit på 40 årsfest i Mjölby hos Crilles kusin och hela hans släkt. Sen i Lördags hade jag en tillställning här hemma. Tolv shoppingsugna mammor/blivande mammor var här hemma och tittade på barnkläder! Fullt hus med några barn som for runt oxå:-) Men det var kul att så många kunde komma! Och i söndags var vi på ytterligare ett kalas. Då var det Crilles brors tjej som blivit ett år äldre:-)

Dagen har jag tillbringat mest i olika affärer. Åkte till Nässjö en sväng och inhandlade lite sommarkläder till lillemannen. Vet av egen erfarenhet att kläder snabbt tar slut..speciellt killkläderna! Så nu köpte jag några shorts och T-shirtar. Hoppas på värme nu!!
Köpte även ett par brillor till mig..



Snäll son jag har som snällt följer med sin mamma på shoppingrunda! Vi har faktiskt jättemysigt när vi åker iväg ensamna..går och äter och fikar! Och tittar på folk:-) Speciellt Leo som gärna kollar in och charmar olika människor:-)

Dagen slutade med ett bad för pappa och son..



Nu sover plutten och jag och Crille äter varma mackor! Förhoppningsvis vid denna tid imorrn håller jag på med Leos rum:-) Om pappa hinner färdigt allt på en dag..kanske inte..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0