Jag har en dröm..

Idag var jag först på öppet hus hos Fröken Alhm. Jag och Sophia gick och kollade på alla nya fina grejer de gjort. Blev sugen på jättefin bänk och blomlådor..men känner att jag inte har råd till detta i dagsläget. Sen är ju inte uteplatsen och framsidan iordning ännu så får vänta med grejer dit! Beställde dock ett vitt trähus som jag ska ha på altanen. Fint!

Efter lunch begav sig min lilla familj till svärföräldrarnas stuga i Blåvik. Var så varmt och fint väder så vi kände att vi ville åka iväg! Är så idylliskt där uppe..lugnt och skönt och nära till vattnet! Vi har en dröm om att en vacker dag kunna ha ett eget ställe där uppe..inte för att vi inte är välkomna till Inger och Per-Plof, för det vet jag att vi är! Men det skulle vara så underbart att ha ett eget ställe att åka upp till, ensamna eller med vänner! Så skönt med miljöombyte! Ju mer vi pratar om det, desto sugnare blir vi:-) Men är väl bara en dröm..

Knäppte massa kort på Leo under dagen..











Vi hade med oss en gungställning som vi köpte under våran Jönköpingsresa under gårdagen. Köpte en likadan till oss själva som vi nu har i trädgården.

Leo älskar att gunga..skrattar högt!









Vi hade tänkt att åka över till Torpön och ta en glass men ändrade oss i sista stund. Var skönt att bara sitta på baksidan och njuta! Tog även en promenad ner till vattnet..





Som sommaren hör till så grillade vi. Mumsigt!



Om vädret tillåter imorgon (vilket jag trot det gör) har vi bjudit in våra grannar på grillning. Mycket mat och grill när det är så här fint väder:-)

På återseende!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0