Nya köksbordet har anlänt!

Idag kom äntligen vårat nya köksbord! Det gamla vi hade innan var inget roligt..har hängt med i många år och var slitet och inte alls i våran stil! Men har inte tagit "tummen ur" förns nu:-)
Måste säga att vi blev riktigt nöjda med resultatet..lyfte köket på något vis. Man kan bara föreställa sig hur det kommer se ut sen när hela köket är iordning..vita köksluckor, rostfria kylvaror..mörkare golv. Längtar:-)





Har inte brytt mig om att "piffa" i köket så julgardinerna hänger fortfarande kvar..men man kan väl ha rött sålänge?! Bara för att göra det lite hemtrevligare satte jag på matchande stolsdynor. Tanken är att jag ska sy nya gardiner och inhandla passande dynor till stolarna. Men då plånboken inte är så tjock nu får detta duga sålänge:-)

Nu blev jag enormt sugen på att köpa matsalsbordet också! Älskar detta vita med kors! Har ju som sagt vitrinskåp i samma stil så det kommer nog bli kanon! Tyvärr står inte köksrenoveringen högst på prioriteringslistan nu så det lär dröja innan det kommer bli så fint som jag vill och hoppas..

Kommentarer
Postat av: Kristin

Åh vad fint Camilla! Vilken skillnad, det lyfte verkligen, blev ljust och fint. Jag tycker du kan ha rött, fint med lite brytning, sen är det ju det marina temat till sommaren o då är ju faktiskt den röda färgen med. Blått, vitt o rött. Toppen!



Kramar Kristin

2009-04-06 @ 23:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0