Lilla Leo har blivit stor!

Igår var en händelserik dag för både mig, Crille och Leo. Lilleman började, helt plötsligt, stappla iväg själv! Han har tidigare varit pågång och gått mellan oss men igår släppte det och han gick själv! Jag var hemma hos en kompis och helt plötsligt utbrister hon "Camilla, kolla på Leo, han går!" Fick typ chocken för han har inte gjort så tidigare. Helt ofattbart att dom bara kommer på sädär plötsligt att de ska gå istället för att krypa:-)

När vi sen kom hem fortsatte han att gå. Crille blev eld och lågor och började till sin förtjusning direkt lira fotboll med honom!! Detta ögonblick har han väntat på. Att få spela fotboll med sin son. Lära upp honom allt han kan:-)



Ni får verkligen ursäkta våran fula bakgrund. Ni vet ju alla att vi INTE ska ha det såhär hemma, gula väggar, utan element och hål i väggarna. Vi är under renovering ju!!



Tyvärr är inte min kamera i det bästa laget. Filmerna blir väldigt suddiga..ska försöka ta mig råd att köpa en ny. Dessa ögonblick vill man ju gärna föreviga. Ska satsa på en kamera som man kan filma bra med! Kanske en bra present att önska sig när jag fyller år om några månader?! ( Spara detta inlägg Crille!!)

Idag har han varit lite fegare med gången, men han har istället kommit på konsten att åka runt med bobbycaren! Nu far han runt här hemma och åker in i alla möbler!



Kvalitén på denna film är tyvärr kass. Filmade på kvällen då det var mörkt hemma och ute..blir så suddigt:-( Vill VERKLIGEN ha en ny kamera! ( Ville bara påminna dig älskling!)

Så roligt att det händer så mycket nu! Just att han lärt sig gå tycker jag är speciellt! Har varit lite fundersam när detta skulle inträffa..han har varit lite sen. Men så är han ju född en månad för tidigt och sen var jag sen med att lära mig gå. Så att han skulle vara tidigt med detta vore ju konstigt. Men idag går jag (ganska) bra! Förhoppningsvis kommer Leo oxå göra det:-) Men i dagsläget går det snabbare att krypa:-)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hihi så roligt att se. Vilka härliga ljud han gör när han går :)

2009-08-27 @ 11:22:56
Postat av: Melina

FY VAD HAN ÄR SÖT! han har blivit så stor och duktig :) puss!

2009-08-27 @ 15:06:35
Postat av: Daniel

Ingen Usain Bolt än men det kanske kommer ;)

2009-08-29 @ 02:41:48
Postat av: Emma

kikat in här ett tag nu, sååå himla mysigt hem, och sååå söt Leo! :)



vad bra han går, ramlar ju ingenting (!) när min lilltjej lärde sig gå (10 månader), ramlade hon hela tiden, och eftersom hon precis lärt sig krypa ramlade hon fel... därför är det väl bättre att de tar lite tid på sig!



jättekul blogg! / Emma

2009-08-29 @ 21:49:38
URL: http://lovaspisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0