Staket och höstjacka:-)

I dagarna har det byggts ett staket i trappen här hemma. Börjades i torsdags då jag hade en heldag med tjejerna på Ullared! Då fick "farmor" agera barnvakt till Leo och "farfar" och Crille började bygga. De kom även in hit under gårdagen och slutförde arbetet. Vi blev alla helnöja:-) Nu återstår bara lite slipning och målning sen ska jag få min efterlängtade grind på övervåningen!!







Känns skönt nu när man ser att mer och mer slutförs! Är "bara" trappen som ska målas nu..och ett räcke som ska upp..sen så!!

Idag har vi inte snickrat eller hållt på med hemmet. Jag, Crille och Leo åkte in på en mysig tripp till Linköping. Då jag ville till Polarn och pyret åkte vi in till stan. Hör inte till vanligheterna att vi åker in dit, brukar oftast bara bli IKANO huset. Men det var mysigt och kul att gå inne i stan för omväxlingsskull. Hittade en jättefin höstjacka till älsklingen!!



Nu har jag nästan förberett alla höst/vinterkläder till honom. Känns skönt att vara ute i tid. Vet att jag stressade förra året med att hitta storlekar. Nu finns allt hängandes hemma:-)





Kommentarer
Postat av: Kristin

hallen blir jättefin, jackan var tuff till leo.

kram

2009-08-31 @ 07:37:54
Postat av: Daniel

Ser ut som om övervåningen börjar nå sitt slut :)

2009-09-01 @ 10:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0