Första snön?!

Idag kom typ första snön! Jag är ingen vintermänniska eller snöfantast..men för Leos skull tyckte jag det var kul att det var lite vitt ute idag. Gick ut en sväng på förmiddan och lekte i trädgården..





Leo var helt lyrisk när han gick omkring och tittade på allt det vita. Är ju första snön han får uppleva, eller framförallt uppskatta! Förra året var han ju så liten och satt mest i vagnen under utomhusvistelse:-)
Idag, när vi besökte min mormor och morfar, fick han till sin förtjusning prova att åka kälke för första gången! Han skrattade högt och ville att jag skulle dra honom hela tiden! Tyckte det var superkul!




För alla barns skull hoppas vi på fortsatt fin vinter:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0