Pulkarace:-)

Idag var vi uppe hos Jossan, Johan och Elliott och åkte pulka! Där var även Elias och Sigge med föräldrar. Det var premiäråkande i backe för Leo. Han har tidigare bara blivit dragen i pulkan:-) Men nu när pappa var med blev det fart på åkandet!!






Tror alla pappor tyckte det var lika kul som barnen. Om inte roligare:-) Det blev ett antal pulkarace!!



Själv vågade jag mig på halva backen, en gång. Fast jag åkte själv, säkrat så!!
Annars stod jag mest och pratade med resten av sällskapet..



Leo fick även åka ihop med Elias pa hans nyinköpta STORA pulka..



Efter att alla pojkar, stora som små, fått leka av sig, begav vi oss upp till lägenheten på fika. Mumsigt värre! Är ju alltid så gott att äta när man varit ute i kylan! Blev även en del inomhuslek för barnen och tjöt för oss vuxna:-)

Tack för en mysig eftermiddag!!




Kommentarer
Postat av: jossan

"en tjeckisk kopia" haha har skrattat för mig själv hela dagen åt det!! :)

2009-12-21 @ 23:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0