Ännu en trevlig dag:-)

Haft besök här hemma av "Josefinearna". Bökigt när de heter likadant:-) Tanken var att vi skulle varit hemma hos Charlotte idag men även hon åkte på den eländiga vinterkräksjukan! Sprids som en löpeld denna! Både Crille, jag och Leo har åkt på eländet..men nu är vi friska! Eftersom vi inte kunde vara där vi tänkt fick jag öpnna dörrarna till mitt hem:-) Är ju inte det mest praktiska hem att ha småbarn i då det finns sladdar och annat bröte lite överallt! Måste verkligen ta tag i detta..rätt som det är blir ju Leo även han mer rörlig! Men det är ju som det är här hemma..

Men det funkade bra här hemma ändå..



Barnen lekte när vi mammor lagade mat. Idag blev det hemmagjord pizza! Mums..

Det är alltid lika trevligt när vi alla  träffas. Barnen leker allt mer med varandra och det är jättekul! Tror och hoppas att dessa killar kommer ha väldigt kul ihop i framtiden! Har ju kännt varandra sen barnsben:-)

Leo var jätteglad när kompisarna kom på besök! Satt och skrattade och var helnöjd med situationen!!



Hämtade ett paket idag med lite grejer som jag beställt..bland annat en leksak till lillemannen. Tyckte den var lite fin med de ljusblåa prickarna:-)



Den var även uppskattad av Leo! Har lagt märke till att han gillar musik och sång! Kanske de flesta barn gör i och för sig..för vi har inget större intresse eller musikalitet i våra släkter! Förlåt alla inblandade:-)



Nu ska ja försöka lägga våran pigga son! Har visst ärvt pappas kvällspigghet och mammas morgonpigghet! Hmm..ingen bra kombination:-)


Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha vad söta de är:) Kanske ska köpa nåt instrument till elliott också så kan de bilda band;) Kram och tack för en mycket trevlig dag (som vanligt;))

2009-01-14 @ 21:49:08
Postat av: Elin

Å vad avis jag blir... Jag vill ju oxå uuuumgås!! :-) Har du tid med oss en dag nästa vecka kanske..?



Å nej, är han inte lika lättlagt längre? Dåligt! Eira krånglar oxå ibland, men efter 7 är det väldigt sällan hon är vaken... Inatt skrämde hon dock skiten ur mig, men det kan vi ta en annan gång!



Kram

2009-01-15 @ 12:56:38
URL: http://elinsunderverk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0