Bara för att han är så söt:-)

Igår var Leo och jag på A6 i Jönköping. Kände att jag behövde handla lite nya kläder till prinsen då jag rensade bland hans kläder häromdagen. Blev inte mycket kvar..har vuxit en del! Sen är man ju rätt sugen på lite vårnytt nu! Köpte lite baskläder till honom, bodies, jeans och myskläder.



Fick även hem ett paket från H&M som jag beställt..köpte blandannat två pikétröjor till Leo som jag planerat att han ska ha i sommar:-)



Tänk vad tuff han kommer vara i dessa med en liten keps och snygga skor till! Var tvungen att prova..



Och bara för att han är så söt bjuder jag på lite blandade bilder på honom här..







Leo har även fått sin första tand! Så nu dreglas det nåt kopiöst och tungan är ute hela tiden:-)



Idag är det golvläggning här hemma. Själv hade jag tänkt åka ut till en inredningsbutik i närheten av Tranås. Har aldrig besökt denna innan så det blir spännande!


Kommentarer
Postat av: Sophia

Va fin han blev i sina nya kläder!:) Passar jätte fint i rött! Men en skönhet klär ju i allt. Shoppa för mig med:) Kram

2009-01-24 @ 10:18:38
URL: http://stjarnhemmet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du gillar randigt va;)



Vad söt han är!!

2009-01-24 @ 13:12:23
Postat av: Sara F

Det var ju jag som skrev.. Namnet ramlade bort innan.

Sara

2009-01-24 @ 13:13:14
Postat av: Camilla

Hur kan du tro att jag gillar randigt??!

2009-01-24 @ 13:56:49
Postat av: Kristin

Vilka fina kläder han får, han kommer bli så fin. Tjejerna får nog passa sig ;)



Kram kram

2009-01-25 @ 10:40:21
Postat av: Drömmen Om Huset

Halloj!



Du har "ett hjärta" att hämta hos mig...



/Tina

2009-01-26 @ 22:48:18
URL: http://drommenomhuset.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0