En investering??!

Då jag inte har några gröna fingrar har jag valt att köpa plastväxter..men jag tycker dom såg ganska naturliga ut ändå! Tanken är att jag ska ha dessa i vårat blivande "mysrum" på övervåningen men då det inte är klart ännu satte jag krukorna i badrummet sålänge. Har ännu inte hittat något fint att ha i detta fönster..



På långt håll syns det inte att det är plast..men tittar man nära och noga ser man kanske att det ser onaturligt ut? Men jag kan som sagt inte hålla liv i levande växter så det blir dyrt i längden att köpa nya. Tycker att dessa på sikt är en inverstering:-)



Idag ska jag och Leo på lunch hos Charlotte och Alexander. Ska bli mysigt! Leo tycker det är sååå kul med sina kompisar. Igår var Elliott här och lekte med honom och han var helnöjd!



När vi är borta under dagen ska svärfar börja lägga golv i rummen på övervåningen. Ska bli spännande att se hur det ser ut när vi kommer hem idag:-)







Nu måste jag kila.

Ha en bra dag:-)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Det ser riktigt fint ut. Växterna ser verkligen naturtrogna ut. Murgröna brukar se rätt så äkta ut tycker jag.

Kul med golvläggning, att det rör på sig :)

Hoppas ni får en bra dag!

Kram kram.

2009-01-27 @ 12:27:38
Postat av: Jenny Johansson

hej tjejen! Vilken fint hus ni har/kommer att få! lite avis är man nog allt ;) Jag gillade växterna massor!! var har du köpt dom? Pris? Jag har ju två stycket totalt o-gröna händer jag också ;)



kram kram

2009-01-28 @ 10:34:31
URL: http://armyonmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0