Har tyvärr inget att skriva om..

I brist på handling här hemma så uppdateras bloggen inte mycket nu. Det enda som sker i dagsläget är typ lite målning..och shoppingen ligger jag också lågt med. Har inte så mycket pengar nu efter jul och sen kan jag inte handla på mig mer till hemmet:-) Finns en del påsar nere i källaren med saker som ska upp på diverse ställen i huset!

Badrummet är i stort sett klart. Men vill inte visa några bilder förrän det är HELT klart! Det är en jalusi som ska upp men den har vi problem med. Vill så jätte gärna ha den vita från IKEA..men det fanns ju givetvis inte det mått vi behöver..så vi vet inte om vi ska såga i en sådan eller om vi ska hitta något annat alternativ. Någon som har ett förslag på vad man kan ha i ett badrumsfönster? Inte kan man väl ha vanliga "rullisar"?

Jag lovar att återuppta bloggen när det händer lite mer här hemma..eller det kanske inte är någon som är intresserad?!  Enligt statistiken har jag en del besökare men de  få kommentarer jag får visar ju något annat:-)

Kommentarer
Postat av: Jonna

vilka mått behöver ni? har 4 st som står å skräpar här hemma..

2009-01-02 @ 20:21:06
URL: http://jonnamartensson.blogg.se/
Postat av: sophia

Blogga på smäll upp bilder här nu allt är i intresse

2009-01-02 @ 22:16:35
Postat av: Camilla

Jonna, vi har köpt en 120 cm trä jalusi. Vårat fönster är 113 cm så vi måste kapa en liten bit. Det mindre måttet är 100 cm så det är ju för litet..men vi får se hur vi löser det!



Sophia, du är rolig du::-)

2009-01-03 @ 08:38:27
Postat av: becka

jag vet flera som har köpt jalusier på ikea och sen kapat dom i det mått dom vill ha. det är bara att måla på lite vit färg på sidorna sen. kram

2009-01-03 @ 09:48:57
Postat av: Emmelie

I löööve your blogg, men jag är himlans dålig på att skriva kommentarer!

Längtar tills erat badrum är klart..förresten klart du kan ha vanliga rullisar?!

2009-01-03 @ 13:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0