Leo och jag har varit på utflykt:-)

Idag var vardagen tillbaka igen. Crille började jobba så jag och lillemannen var åter igen själva..har varit riktigt mysigt att vara hemma alla tre tillsammans! Men så är det...
Förmiddagen flöt på snabbt här hemma, men efter lunch kände jag för att hitta på nåt. Då Leo haft en släng av influensan misstänkte jag att ingen ville umgås med oss idag så jag kontaktade ingen.. Kände inte heller för att gå på stan här hemma,inte heller för att gå ut och gå. Beslöt mig då för att åka en sväng till Mjölby. Är bra när det är köpcenter så man kan vara inomhus hela tiden och slippa klä på och klä av kläder:-) Så vi åkte dit. Strosade lite i affärer (har inget stort utbud dock), sen gick vi och tog en fika! Han är så smidig när man åker iväg sådär. Sitter bara i vagnen och pratar och skrattar! Charmade alla kvinnliga expiditer:-) Det var en riktigt mysig tripp!

Fyndade en jacka på rean..



Och lite nya bodies..



Ja, jag gillar randigt! Var "köp tre betala för två"! Kanon nu när han behöver nya kläder!

Kan säga att det var en "7 månaders present". Min lilla/stora kille är idag 7 månader! Helt otroligt vad tiden går fort!!!

Traditionsenligt tog jag "månadskorten". (för er som inte vet tar jag kort på honom den 7:e varje månad för att följa hans utveckling)

Så här blev resultatet idag..











Kul att ha dessa kort. Sätter in dom i ett album så man lätt kan kolla:-)

Nu måste jag vila mig..är proppmätt efter en god middag på Golden Thai! Tack snälla bror:-)


Kommentarer
Postat av: Kristin

Vad härligt det låter! Var du inne i butiken Nublu?

Han börjar växa till sig, hela 7 månader, vad fort det går. Hoppas vi kan ses snart nu när vi alla är friska :)



Kram*

2009-01-08 @ 00:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0