Lite nya grejer..

För ett bra tag sen köpte jag blåa stjärnhanddukar och mattor. Tanken var väl då att vi skulle ha lite marint tema här hemma..men där har jag ändrat mig. Det enda som går i det temat här hemma nu är utealtanen. Insidan ska vara beige och vit! Eftersom grejerna var oanvända och bara legat i en påse tog jag kontakt med affären och frågade om jag fick byta färg. Det var inga problem så idag kom dom beiga istället..





Har även varit på Åhléns och fyndat lite grejer för halva rea priset..hittade små söta barngalgar och en lampskärm. Galgarna kostade 11 kr för tre styckna och lampskärmen 25 kronor..skapligt pris! Lampskärmen kanske inte var precis i min smak men för det priset kunde jag inte motstå den. Skulle ju inte vara hela världen om den inte kom till användning:-) Men den är ju blå och det ska ju lillkillens rum bli sen när det står färdigt!



Annars är det lugnt på shoppingfronten. Som sagt väntar jag med spänning in vårens nyheter. Vet att vissa affärer var på mässa förra veckan så det lär väl dyka upp lite godheter framöver:-)



Kommentarer
Postat av: Drömmen Om Huset

Vilka snygga handdukar!!!



Vi har beige i vårt badrum och jag skulle vilja köpa nya handdukar dit. Vart hittar jag dessa supersnygga handdukar?



/Tina

2009-01-20 @ 00:08:14
URL: http://drommenomhuset.blogspot.com/
Postat av: Camilla

Hej och tack! Handdukarna finns att köpa lite överallt, bl.a. på olika webbbutiker. Jag har köpt mina på www.nogautvalt.se. De är av märket Gripsholm:-)

2009-01-20 @ 08:00:40
Postat av: Sophia

Handukarna är kanon snygga! Blir som klippt och skuret i badrummet!:)

2009-01-20 @ 15:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0