Ute i vinterkylan!

Idag på förmiddan var jag ju som sagt och klippte mig! Skönt att bli av med nåt kilo hår typ:-) Slängde även i några ljusa slingor så nu är jag redo för våren! Mamma hade hand om Leo och det hade gått jättebra! Skönt att man vet att det går bra att lämna honom borta några timmar. Tror att det går bättre när han får vara här hemma i huset och inte på någon främmande plats.

Väl hemma hade vi lite mysigt jag och Leo. Lekte med mormors nyköpta leksak och busade lite! Kände sen att ja behövde komma ut lite..var inte så sugen på att gå nån längre promenad i kylan så jag kom på att vi skulle gå och mata änderna jag och Leo. Det var faktiskt jättemysigt! Fåglarna flockades direkt vid oss och Leo var jätte nyfiken på djuren..












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0