Våldgästat Lina!

Var och fikade idag på förmiddan med Fia, Lisa och hennes liiiila Ester. Hon är verkligen liten! Kan inte komma ihåg att Leo har varit så liten. Men det har han ju..som minst vägde han bara 2900 g..det är inte mycket..knappt tre mjölkpaket ju:-) Men de växer ju rekordsnabbt de små liven!
Satt där på fiket och då kom Lina och Davids hus på tal. De har köpt ett litet mysigt hus som de håller på att rusta upp! Fia och Lisa var nyfikna på hur det gick för dom så vi bestämmde att åka ut med lite fika och se hur dom har det! Det var fler som var nyfikna så vi blev ett helt gäng som trängde oss på mitt i målningen!

Dom har inte flyttat in ännu så vi fick ha lite picnik på sovrumsgolvet:-)








Imorgon ska jag klippa mig! Kände att det var allt för längesedan nu..sen ska min favorit frisör ha bebis snart så hon jobbade bara denna vecka ut..vill helst inte gå till någon annan..
Mormor ska agera barnvakt åt Leo..hoppas det går bra..har inte lämnat bort honom så länge innan..lite pirrigt måste jag erkänna..men vad skulle kunna hända egentligen?!



Svärfar har varit här idag! Han har satt upp lister så nu är det målning som gäller framöver!!! Helgen räddad:-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJ!

Det var bra tycker jag att ni våldgästat Lina =)

Hon är helt virrig nu för tiden, hon tyckte nog att det var väldigt roligt att ni kom!



Kram Emmelie

2009-01-15 @ 20:56:21
Postat av: Elin

Men vilken söt liten tjej. Hälsa henne det!!



Kram

2009-01-16 @ 19:04:21
URL: http://elinsunderverk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0