Barnkalas!

Ni som var uppmärksamma och kollade i dagens Tranås Tidning kunde se att våran lille plutt fyller 1 år på söndag! Börjar bli stora killen nu:-) Idag var det dax för det första kalaset. Hela mammagruppen kom med deras killar..



Då det var skittråkigt väder fick vi hålla oss inomhus..hade dukat upp på altanen igårkväll men insåg imorse att vi blev tvunga att flytta in..TRÅKIGT! Tror man ju inte att man ska behöva ha inomhus kalas när man har ett Juni barn!
Men så blev det..









Det blev ett jättelyckat kalas trots vädret! Min käre mormor hade stått i och bakat massa goda kakor och en helt underbart god tårta:-)



Bjöd även på räksmörgåsar och köttbullemackor så förhoppninsvis gick inte tjejerna hem hungriga!

Nu när det är kalastider kommer mitt nyinköpta "födelsedagståg" till användning..



Detta är min lilla familjs nya kalas tradition! Kommer komma fram vid varje barns födelsedagar. Byter bara siffra beroende på hur gamla de blir:-) Gulligt tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Du är så go´du camilla:) tack så himla mycket för idag, och NEJ vi gick inte hem hungriga haha. Kram på er

2009-06-05 @ 22:34:45
Postat av: Sophia

Stort Grattis till gullungen från mig och Gillis! Kram

2009-06-05 @ 22:58:08
Postat av: Sara F

Vad söt han är i den lilla partyhatten! Stor grattiskram till Leo !

2009-06-06 @ 09:11:34
Postat av: becka

grattis till gull ungen åh den tårtan är ju inte lite go pöss

2009-06-06 @ 10:03:43
Postat av: Elin

Grattis i förskott till den lilla gullegrisen. Vi såg honom i tidningen!!



Vi ses på onsdag!! (Eller var det torsdag..?) :-) KRAM

2009-06-06 @ 11:45:00
URL: http://elinsunderverk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0