Elliott 1 år!

Idag var Leo och jag på kalas. Det var Elliotts tur att fylla året. Skiljer exakt en vecka på honom och Leo. Kul att ha vänner som har så jämngamla barn! Vi bjöds först på gott fika uppe i deras lägenhet. Gick sen ut i det fina vädret. Tanken var att vi skulle bada i en pool de har där de bor..men då en unge hade bajsat i vattnet under gårdagen var denna stängd idag..Så typiskt! Alla hade med sig badkläder till de små..men vi fick vara på land istället. Gick jättebra det med, satt och solade och hade det trevligt!



Efter några timmar i solen begav sig några av gästerna hem. Jag och Josefine stannade däremot kvar ett bra tag. Våra killar anslöt sig också till oss. Vi käkade pizza:-)







Trevligt gäng det där! Kommer bli kul att åka med dom ner till Göteborg några dagar nu i sommar!!

Det blev många timmar i solen för lille Leo idag! Trodde han skulle vara jättetrött när han kom hem..men icke! Gick på högvarv här hemma..kommit in i en rätt tråkig fas då han knappt sover något på dagarna..och är sen skitsvår att söva på kvällen..SUCK! Dagarna blir rätt långa då..jag är skapligt trött på kvällen vill jag lova!





Tack för en jättetrevlig dag! Nästa gång blir det kalas här hemma. Hoppas på lika bra väder då:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0