En intensiv men trevlig dag!

Idag har det varit full aktivitet sen vi gick upp! Börjar bli rätt trött nu..men måste ju hålla er som är intresserade uppdaterade om dagens händelser:-)

Dagen började med ett "farväl". Våra grannar från Holland ska flytta tillbaka efter två år i Sverigen. Har ju så smått lärt känna dom mer och mer nu när de har en liten grabb i Leos ålder. Men jobben kallar i deras hemland..så idag tog de med sig lillkillen hem för att sedan återvända och fixa med all flytt. Så vi sa att vi skulle ta en "avskedsmiddag" innan de flyttar för gott..men då blir det ju utan deras son..



Känns lite konstigt att man inte kommer se varandra på så lång tid nu..kanske aldrig? Men vi ska hålla kontakten och vi var välkomna till dom i Holland om vi ville:-)



Bjöd på lite jordgubbar och glass!

Efter lunchen åkte jag upp till Josefine och Elias. Poolen fanns, till Leos förtjusning, kvar även idag så det blev ett dopp idag med:-) Var nära att det blev med kläderna på även idag..helt galen i vatten!



Efter några timmars lek och bad åkte vi hem för att förbereda oss för kvällens gäster. Supergulliga Jeppe och Kinis kom för att ge Leo en liten present! Ett "badtåg" och en skiva med musik! Jättesnällt!

Leo var eld och lågor hela kvällen då de lekte och busade med honom mycket:-)











Så trevligt att man kan träffas så här mitt i veckan. Tack vare att det är ljust ute blir ju kvällarna lite längre! Gillar skarpt sommarkvällar:-) Lär ju bli en del grillande i sommar..

Måste bara fråga om nån är intresserad av ett husdjur?! Några kvällar i rad har jag nu sett en liten igelkott krypa omkring bland buskarna här hemma..känns inte helt bra att den ska bo i våran trädgård..inte för att den kan jag göra nån större skada..men känns lite olustigt på något vis!



Nehe..nu måste jag krypa till kojs så jag orkar med morgondagen! Hoppas på att Leo inte blir sängliggande och febrig då han ska få sina 1-årssprutor. Sist blev han lite sån..hängig och febrig..

Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Tack för en mycket trevlig kväll :)

Gör vi om snart.

Kram

2009-06-25 @ 08:56:46
Postat av: Therese

Va! Vill ni inte ha en liten "kotte" som husdjur!? Vi har oxå haft besök för ett par somrar sen men jag tycker bara det är mysigt, de kommer bara fram på kvällen och är mest rädda för oss! =)

2009-06-26 @ 16:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0