Grattis Leo på 1 årsdagen!

Idag fyller vårat älskade charmtroll 1 år! Helt otroligt vad detta år har gått fort..kommer ihåg det som igår när vi åkte in till BB i tron om att jag bara hade lite ryggvärk:-) Eller det var vad jag trodde iallafall, Crille var klok nog att ta med sig den halvpackade BB väskan som jag hade börjat med dagen innan! Hade ju inte räknat med att föda förns om fyra veckor då:-) Men våran lille plutt ville snabbt ut för att upptäcka världen utanför magen. Han var ju ute tre timmar efter att vi kommit in till BB. Vaknade hemma runt 04.30 tiden..var inne på BB runt 06.30 och han är född kl 09.27..



Alla som har barn säger att småbarnstiden går så fort. Innan jag själv blev mamma kunde jag inte riktigt förstå vad de menade..men nu vet jag! Tiden går väldigt fort med ett litet barn:-)








Grattis på din dag våran älskling!!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Gullegrisen!! Ska ni komma förbi på en fika i veckan? skriv en dag och tid som passar er kram

2009-06-07 @ 09:57:53
Postat av: Kinis och Jeppe

Grattis grattis Leo! Stor kram från oss.

Ps. Du har fått en hälsning på våran blogg ;)

2009-06-07 @ 12:12:07
Postat av: Camilla

Fia, hur ser din onsdag ut? Jag har en lunch inplanerad med en kompis..men kanske lite senare på eftermiddagen?

2009-06-07 @ 19:21:04
Postat av: cathrin

Grattis lille Leo =)

Ja, tiden går fort, allt för fort...

(Fin tröja på kortet då, Vilmer har en likadan!)

Du har så mycket fina bilder ute nu, måste ju komma upp på en fika o kolla läget hos dig snart!!

Kramar Cathrin.

2009-06-07 @ 22:06:02
Postat av: Sophia

Jag kollar Onsdagen mezzar dig i kväll! kram

2009-06-08 @ 16:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0