Höstkänslor??!!

Det är den 12:e Juni idag..men känns som om det skulle kunna vara höst! Regnet har bara öst ner idag och det har varit ruggigt och kallt! Vad är detta?? Får vi ingen sommar?...

När det är sommar brukar inte jag vara SÅ sugen på att fixa och pyssla hemma..man är ju mest ute och inte så mycket hemma.,.(jag betonar "inte SÅ sugen"..har alltid ett litet sug!) Men nu får jag höstkänslor..vara hemma, tända ljus..kolla film typ..

Har köpt lite nya handdukar till badrummet som står klart på övervåningen..bestämt mig för att ha lite "marint" tema där inne nu..



För ett tag sedan sålde vi ju vårat matsalsbord. Har inhandlat nya stolar men inget bord..



Söker nu ett vitt bord som rymmer sex stolar. Förslag??
Ska även köpa fina stolsdynor så ser det lite roligare ut:-)

Häromdagen var jag och Leo och fikade hemma hos Sophia i hennes "lilla hus". Jättemysigt!
Sophia har, likt mig, en passion för zinkhus..frågade om hon inte ville sälja något..fick som svar att hon inte hade plats för en vägghängd variant. Då jag vill ha något sådant sen när panelen i trappen är klar blev det affär:-)





Näe nu får det vara slut på detta TRÅKIGA väder!! Vill vara utomhus och mysa istället:-)

Var iväg i Linköping med Leo idag och handlade lite kläder till oss..fanns ju lite på rea! Fyndade lite på Lindex rea, typ pyjamas, T-shirtat...luvtröja. Var ju även tvungen att gå till "favvobutiken" Polarn & Pyret! En affär som jag skulle kunna handla hur mycket som helst i om plånboken skulle tillåta:-) Är dock lite dyrt så det blev "bara" några klädesplagg inhandlade..



Bestämde mig även för att inhandla lite till MIG för en gång skull..



Har alltid gillat Gina Tricot! Nu har jag upptäckt att de har en hemsida med "nätshopping":-) Perfekt då man kan sitta i lugn och ro och kolla på plaggen! Fast det är väldigt lätt att man trycker på "lägg till i varukorgen" alldeles för många gånger!! Gjorde en beställning för någon vecka sedan och det tog bara en dag i frakt. Rekommenderas:-)

Så nu vill jag få bort mina höstkänslor och få tillbaka sommarkänslorna jag hade för några veckor sedan!!!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi vad skojjigt, exakt dom plaggen har jag också handlat! Jag har tröjan i blått och vitt också, HUR skön som helst! Sen gillar jag klänningen med knapparna på sidorna. Väntar bara på den där sommaren nu, så man kan använda den också ;)



Kram kram Tjejen!

2009-06-13 @ 14:48:14
Postat av: becka

2009-06-13 @ 18:17:26
Postat av: becka

ja jag ska väl oxå säga att jag har dom plaggen hihi gina är bra och i löv nätshopping tyväär tycker inte micke det är lika kul. gud vad snygga vi blir i sommar. pöss

2009-06-13 @ 18:19:15
Postat av: Camilla

Hihi! Bra smak tjejer:-)

2009-06-14 @ 12:10:36
Postat av: cathrin

Åh, tror du att jag oxå köpte den långärmade tröjan till Vilmer eller?? I love rea!!!!! =)

O du, ni har såååå fint badrum Camilla, är avis som bara den ska du veta!!!

Kramkram.

2009-06-14 @ 12:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0