Jag har köpt ett hus till:-)

Har investerat i ett gulligt vitt trähus. På det hänger en krans med ett litet hjärta i:-) Fast det är inget hus som man kan bo i..Tihi! Det är ett litet "dekorationshus". Hade ett sen tidigare men ville ha ett till då jag tycker det är fint att ha två "likadana" saker brevid varandra i ett fönster!



Har även köpt ett gäng pelargoner till krukorna ute på altanen. Fick tips om att det fanns fina "oäkta" på Åhléns. Eftersom jag inte har några gröna fingrar åkte jag dit och köpte upp ett lager:-) Tittar man från avstånd tycker jag de ser ganska "levande" ut. Det är positivt att det alltid ser fräscht ut i fönstret!!



Nu börjar altanen bli ganska mysig tycker jag..men det är klart, finns alltid mer man vill fixa med..

Har även fyndat ett fint "köksset" som matchar in..



Även sovrummet har fått lite nya grejer..





Och fåtöljen med..





Gillar verkligen den "lugna harmoniska stilen". Men det får inte bli för "gulligt". Tycker om att blanda lite stilar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0