Oj, vad dagarna går!

Nu är vi inne på Crilles sista arbetsvecka innan semestern. Imorrn jobbar han sista dagen på flera veckor! Ska bli kul att få umgås lite ihop alla tre! Är speciellt välbehövligt för Crille. Har det inte varit jobb på arbetet så har det varit jobb här hemma..men ska verkligen försöka ta vara på tiden nu i sommar. Inte dra igång några större projekt..

Nu när det är så fint väder blir man ju mycket piggare oxå!  Idag har jag hunnit med att umgås med flera vänner. Började dagen med en frukost ute hos Lisa..



Nu när vi träffas blir vi så många tack vare alla barn! Kul:-) Och fler kommer vi bli..två i "gänget" som gräddar sin "bulle i ugnen" nu. Har en känsla av att en kan har anlänt..eller är påväg! Inget jag vet säkert..har bara en känsla!!

Plötsligt känns Leo så stor! Han ville vara med "de stora barnen" idag..de badade givetvis pool och Leo ville vara med och titta. Han skulle nog badat om han fick men vattnet var alldeles för kallt för honom!





Satt och pratade och solade i några timmar. Bad även Fia knäppa några sommarkort på Leo som jag eventuellt ska göra en canvas tavla av. Väntar på spänning på mailet med alla kort:-)

Vid lunch åkte vi hem. Var hemma en liten stund sen bar det av till Hätte på en liten picknik med Lena och Elias.







Nu hoppas vi att det bra vädret håller i sig så jag, Crille och Leo oxå kan åka ut på små utflykter:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0