Om dygnet ändå kunde ha fler timmar ibland..

När man har en heltidsarbetande sambo och en liten ettåring så finns det inte speciellt mycket tid till renovering..tyvärr kan jag inte göra mycket själv nu..är för stora projekt för mig:-) Att ha ett renoveringshus kan ibland vara mycket krävande..som ikväll tillexempel. Istället för att ha en lugn hemmakväll framför TV:n med god mat sitter jag här vid datorn medans Crille är ute och målar panel till huset..måste helst bli klart innan torsdag då pappa skulle komma hit och hjälpa till att få upp den..



Stackars Crille får aldrig känna sig helst avslappnad och ledig..ligger han i soffan får han dåligt samvete för att han inte grejar..

Imorgon ska han iväg  på nån middag med leverantörer från Frankrike så då försvinner en kväll..
Är så stolt över min tappra karl som kämpar med vårat hus för att få det fint:-)

Nu är klockan 22.00 och jag ska fixa lite innan det är dax för sängen. Måste lägga mig tidigt då man inte vet hur natten blir med en liten kille som får sina kindtänder nu..stackarn har feber och ont..

Var ute och sa "gonatt" till Crille, som han sa "du kommer väl sova innan jag kommer in"..Roligt förhållande;-)
Men har bestämt oss för att ta det lite lugnare på semestern. Inte dra igång några större projekt.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0