Poolparty hos Elias!

Idag har Leo och jag varit på ännu ett 1-årskalas! Nu var det Elias tur att fylla året. Då solen äntligen har tittat fram hade Josefine tagit fram poolen:-) Alla barnen, utan Elliott som var en liten badkruka, badade hej vilt! Leo hann bada men alla barnen i olika omgångar. Han ÄLSKAR att bada!









Både barn som vuxna hade en kanon trevlig dag ute på altanen i solen. Kommer nog bli fler sådana dagar tillsammans!
Är ju så kul nu när grabbarna är så pass stora så man kan vara ute med dom på ett helt annat sätt mot förra sommaren. Då var de ju precis nykläckta och låg mest och sov hela tiden:-) Nu är det däremot full rulle!

Leo älskar ju som sagt att bada. Så pass att han, i ett obevakat ögonblick, nästan han hoppa i med kläderna på! Fick tag på honom när han var halvägs i:-) Men så fort något barn skulle i och bada och Leo hade kläderna på var jag tvungen att fort klä av honom så han fick hoppa i vattnen!









Baden varvades med mat och fika. Slog ihjäl många timmar ute idag!



Tack för ett jättelyckat kalas. Och grattis på födelsedagen Elias!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej!!

Vad söta dom är haha, ja leo han är som en fisk i vattnet. Testade att bada med Elliott idag också en sväng men NEJ det gick inte. Hur dessa två veckor ska gå vet jag inte...haha. Nu slutar jag snart! Ha det bra nu så hörs vi när vi kommer hem!! Kramar

2009-06-24 @ 20:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0