Poolpremiären sen igår!

Hade ju ett inägg igår då vi premiärbadade i poolen. Tyvärr lyckades jag inte lägga in det jag filmade..gör ett nytt försök nu..




Har blivit en del dopp även idag. SÅ skönt att bara kunna svalka sig när man känner för det! Tog även ett sent kvällsdopp både igår och ikväll:-)

Idag har vi grejat lite hemma. Sedan åkte vi till Blåvik och hälsade på Crilles bror med familj. Blev lite grillning och bad för barnen. Skönt att man kan vara så mycket utomhus nu. Både Crille och jag har nog lyckats få liiiiiite färg på kroppen. Leo däremot får vi försöka ha i skuggan, eller under parasoll..



Har varit en aktiv helg. Har hunnit med en hel del med huset.  Kvällen igår ägnades åt målning..jag målade massa panel till fasaden. Skönt och framförallt smidigare att kunna stå utomhus att måla. Slippa stå i garaget och trängas!





Jag och Crille har även hjälpts åt att måla den vita träpanel i trappen. Nu återstår nästan bara en strykning av allt..får bli veckans projekt:-)

Nu känns sängen väldigt inbjudande..Leo har slocknat sen några timmar tillbaka..
Ser rätt skönt ut..


Kommentarer
Postat av: Therese

Inte helt nöjd i den stora poolen till en början =)! Hur många grader har ni i vattnet? Vi har oxå en pool men jag har inte badat mé våran pojk i den än, bara 20 grader, burr.. =)

2009-06-29 @ 10:34:13
Postat av: Camilla

Haha! Näe han var lite skeptiskt i början! Men nu tycker han det är skitkul:-) Kan tänka mig att vi har runt 25 grader..helt ok!

2009-06-29 @ 13:51:08
Postat av: Therese

Glömde fråga! Var har ni köpt den där uppblåsbara grejen =) som Leo har i poolen, ser ju rätt smart ut!

2009-06-30 @ 07:19:07
Postat av: Camilla

Simringen köpte jag på "Lekis" här i Tranås. Kostade bara 59 kr och den är jättebra! Kan man ju ha i en "riktig" sjö oxå så slipper man bära på dom små liven:-) Tycker jag absolut du ska införskaffa!

2009-06-30 @ 13:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0