Åh vad roligt jag hade igår!

Igår begav sig jag och två tjejer till Ullared! Gick upp 04.40 utan problem:-) Men fick ett sms några minuter senare där det stod att det var jätte tråkigt väder, snöade och skulle visst bli snökaos framåt dagen..hade inte kollat ut än så jag blev jätteledsen! Skulle vi inte kunna åka nu??! Gick ner och kollade ut..och visst snöade och blåste det ganska rejält..men kände att det inte fick stoppa oss! Så jag svarade på sms:et att vi skulle åka men köra försiktigt. Det var stundvis inte roligt att köra men vi kom tillslut fram.

När vi kom fram gick vi alla tre direkt till lampavdelningen. Hade hört talas om att de har billiga lampfötter. Jag plockade på mig ett helt gäng:-) Har ju sålt av alla gamla här hemma för att köpa nya vita..dom som fanns var faktiskt jättefina och BILLIGA! Helt otroligt..finns att köpa snarlika här hemma men till det fyrdubbla priset nästan! Så jag köpte sex stycken, hade fått 1 1/2 här hemma:-)





Köpte även två till min vän Kristin. Kassörskan trodde väl inte jag var klok?! Hela rullbandet fullt med lampfötter:-)

Blev även en hel del annat inhandlat. Leos rum står ju snart klart så då har jag tänkt att han ska ha en liten cd-spelare där inne som han kan lyssna på musik och andra sagor. Hittade en ganska liten och smidig variant i mörkblått..



Köpte även en hel del saker till sommaren, såsom pool, strandleksaker, bobbycar..hittade även små söta badbyxor..



Tänk vad söt han kommer vara på standen i sommar:-) Och massa leksaker har han oxå!

Hade i åtanke att Leo fyller ju år om inte allt för lång tid. Är ju bara lite mer än två månader och det går ju fort! Tänkte att jag skulle handla lite leksaker och sånt som han skulle få i paket. Det ska ju ändå inhandlas sen! Så jag köpte lite lego och annat roligt:-)

I inredningsväg hittade jag ingenting. Fanns inte stort utbud av detta..lite tråkigt..fast man kanske har blivit kräsnare..köper inte vad som helst längre! Men fann denna burk till ett billigt pris..



Tänkte jag skulle ha maskindiskmedel i denna.

Vi gick även in i en blomsteraffär utanför Gekås. Där hittade jag dessa plastväxter..



Tycker inte man handlat så mycket när man åker hem..men ändå har man bränt en jävla massa pengar:-)
Brukar alltid lägga upp alla inköp på vardagsrumsgolvet när jag kommer hem..då ser man att det är en del iallafall..



Men när allt kommit på plats förstår man inte vad pengarna tagit vägen:-) Fast jag är helnöjd! Köpte någ nästan bara det som stod på listan:-)

Så tack Jossan och Lena för en trevlig dag! Vi åker väl i augusti igen??!!


Kommentarer
Postat av: Krisrtin

Wow vad grejer du fick med hem. Du är en ängel som tänkte på mig om lampfötterna. Diskmedelshinken är kanon, jag har tabs i min :) o snygg är den oxå. Ne nu blir det jobbet för min del. Ha en bra dag, o tack åter igen.

Kramis

2009-03-28 @ 08:43:37
Postat av: Lotta

Hej

Jättefin hemsida!!

Har lite frågor..

Blev lite nyfiken på vart ni har köpt valnötsgolvet?

Var har du köpt leksakslådan?

Finns det ngt speciellt prg för foton? Din blir så fina.

Mvh Lotta

2009-03-28 @ 16:36:20
Postat av: Camilla

Hej och tack:-) Golvet är inhandlat på Silvan. Vet ej riktigt vad det heter..Om det är den vita leksakslådan med stjärna du menar så är det en tjej i våran stad som gör dessa själv..massa fina saker! Korten fixar jag i www.picnik.se, kan göra massa skoj:-)

2009-03-28 @ 18:40:32
Postat av: Chrille

....då jag betalade golvet :-)...kan jag svara att det heter " Logic Exklusiv Valnöt", följ länk; x=1#/page12/" rel="nofollow">http://viewer.zmags.com/showmag.php?mid=wrpswd&preview=1&x=1#/page12/

2009-03-28 @ 19:52:03
Postat av: Chrille

hmmm, tror att min kära sambo menar; http://www.picnik.com/

2009-03-28 @ 19:55:23
Postat av: Daniel

Hehe, Chrille kommer in o styr upp det hela :P

2009-03-30 @ 08:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0