Åtta år av kärlek!

Idag "firar" jag och Chrille att vi stått ut med varandra i åtta år:-) Vet inte riktigt varför man säger firar egentligen..vad är det att fira?! Haha! Men vi träffades för första gången den 24:e mars år 2001..på ett så unikt ställe som Statt:-) Sen dess har vi hållt ihop i vått och torrt! Förlovade oss samma datum tre år senare..så något giftemål inom ett år var det  inte tala om här inte! Får putsa förlovningsringen lite extra idag i brist på annat:-) Den vita hästen verkar aldrig dyka upp:-)

Satt och tittade lite efter kort bland alla hundra album..vi har hunnit med en hel del under dessa år tillsammans. Rest till nästan alla berömda charterställen..riktiga turister! Sen har vi varit i London och Paris..och en hel del svenska städer. Kul att se på kort från förr i tiden..såg så unga ut! Fast det är klart..vi var ju inte så gamla..skulle fylla 20 det året. Haha, kommer ihåg att Crille fick köpa ut åt mig på systemet första sommaren vi hängde ihop:-)



















Är tacksam att jag gick ut den där kvällen..undra hur mitt liv hade sett ut annars?? En sak är säker, jag hade inte haft världens underbaraste pojkvän och världens sötaste son! Älskar er:-)

Chrille är verkligen helt underbar, I skrivande stund är han och hämtar mat som vi ska smaska på..bara det är ett plus i kanten hos mig! Omtänksammare kille får man leta efter..







Under dessa år som vi hängt ihop har vi hunnit köpa ett hus och tillverka en perfekt son:-)










Imorgon ska vi ut och käka på restaurang. Själva!  Det har hänt två gånger sen lillepojken kom till världen! Ska bli mysigt..bara sitta ner och prata i lugn och ro..men jag vet att det  mesta samtalsämnet kommer att handla om vår älskade skatt:-)

ÄLSKAR ER MINA BÄSTA KILLAR!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Gud vad fint gumman! Unnar dig allt gott i världen!

Grattis till er båda kram kram

2009-03-24 @ 22:06:05
Postat av: Kristin

Vilka fina collage du gjort på er. Jättefin text med. Du har ju i allafall fått en ring, så ni är närmare målet än vi :)



Kram

2009-03-25 @ 09:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0