En dag närmare:-)

Nu har nedräkningen till Ullaredsresan börjat! På fredag kl 05.30 (inte en minut senare!) drar jag och två kompisar iväg! Åh vad kul det ska bli!! Dels att handla såklart..men det är hela resan i sig som är rolig. Sitta och tjata med tjejerna i bilen ner, stanna o fika och planera vilka inköp man ska göra:-) Tror dom som är riktiga "Ullaredsfan" förstår vad jag menar! Haha!

Men när man går och väntar på nåt roligt brukar ju dagarna gå saaaaaakta fram..men nu är vi en dag närmare!
Idag har vi inte gjort något speciellt. Hade planerat att ta en promenad till en lekpark men det tråkiga vädret ställde in den utflykten..jäkla snö! Försvinn tack! Måndagar är den tråkigaste dagen i vecka tycker jag..men idag blev den räddad av att jag fick en avi från polarn & pyret att mina kläder kommit! För några dagar sedan öppnade de ju en webbshop och nu var det gratis frakt då passade jag på att inhandla lite! Älskar ju ränder och mörkblått så deras kläder faller mig verkligen i smaken:-)

Försökte få Leo att vara modell men det var inte det lättaste vill jag lova. Satt inte still en hel sekund:-) Sen har jag en rätt kass kamera med mega blixt så varje gång jag knäpper av blinkar han. Skulle gärna vilja ha en ny, bättre kamera! Tycker ju det är jättekul att fota men inte lika kul om man får ta om en bild 10 gånger!







En pikétröja oh en stickad kofta blev det. Skulle kunna handlat MYCKET mer men måste begränsa mig nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0