Friends forever:-)

Haft en väldigt trevlig helg! Under lördagen var jag visserligen väldigt trött..Ullaredsresan satte sina spår..var ju vaken ett antal timmar då! Och med ett litet barn i familjen finns det ju inget som heter sovmorgon:-) Gick en sväng på stan och köpte ytterligare två platsväxter till hemmet. Har insett att jag inte har några gröna fingrar så nu framöver kommer jag inte behöva tänka på vattning! Känns skönt att det alltid kommer se fräscht ut i fönstrerna framöver:-) Vi var bjudna på kalas under eftermiddagen men kände mig såååå fruktansvärt trött så jag bestämde mig för att inte följa med. Sen skulle jag iväg på kvällen så det blev lite stressigt. Leo och Crille åkte och representerade våran familj:-) själv tog jag det väldigt lugnt här hemma..gick och småpulade lite med allt möjligt..

På kvällen hade jag och några vänner beställt bord på en restaurang/pub här i stan. Detta var bestämt sen länge och det var verkligen jätte trevligt att vi alla kunde sammanstrålas:-) Satt och skrattade och pratade flera timmar! Kul att komma ut och vara "Camilla"..inte bara mamma..om ni förstår vad jag menar??!! Fast det blev ju en del barnprat i allafall, två av oss är ju ganska nyblivna mammor och två har sina bebisar i magen! Gud var vuxna vi har blivit! När vi satt och pratade gamla minnen kändes det ändå inte så länge sen som vi var där..

Lite bilder från kvällen..











Kvällen slutade ganska tidigt för min del..var väl hemma innan tolvslaget..mätt och belåten! Men hade verkligen jätte trevligt och hoppas vi kommer göra om detta snart igen:-) Gillar mina vänner!

Idag, söndag, har jag, Crille och Leo varit på en söndagsutflykt. Vi begav oss först till Ulfåsa möbler. Skulle kolla på ett matsalsbord men det var tur att vi såg det innan vi köpte det för det var inte alls som vi tänkt oss..kanske var därför det var så billigt??! Fanns även mycket utemöbler men skönt nog behöver vi inte tänka på sånna i år. Köpte fina förra året!
Sen stannade vi och åt på donken. Mums! På hemfärden blev det en fika hos Crilles föräldrar i Boxholm. En mycket trevlig söndag!

Nu börjar snart en ny vecka..har inte några speciella måsten utan tänker ta dagarna som dom kommer! Vet dock att jag inte får spendera mycket mer pengar..denna helg har kostat en del..men det har det varit värt:-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0