Grattis i dubbelbemärkelse!

Haha, mamma ringde precis och sa grattis..till vad sa jag..du har ju namsdag idag! Hade jag ingen aning om..trodde hon menade grattis till Leo som "fyller" 9 månader idag:-) Eftersom jag alltid tar kort på honom på dagen då han blir "ny månad" gjorde jag det även idag. Men tyvärr är han inte så förtjust i blixten på kameran så på nästan varje kort blundar han eller gör nån ful grimas! Vet inte hur många kort jag knäppte som blev värdelösa..tillslut lessnade han ju givetvis på allt blixtrande:-)

Men på några kort blundar han inte lika mycket iallafall..



Igår var Leo och jag i Mjölby. Hade inget att göra och är lite smått trött på denna stad så vi begav oss dit. Lillemannen hade varit lite gnällig under dagen innan och på natten men på fredagen tyckte jag han var på bättre humör..men när vi var i Mjölby tyckte jag han betedde sig lite märkligt. Han som alltid brukar charma alla expediter och de som tittar på honom var istället inte alls så glad som han brukar..kändes som om han var i nån drömvärld..
Väl hemma var han varm så jag tog febern på honom..stackarn hade 40 grader. Fatta vilket dåligt samvete jag fick då! Att han inte varit mer ledsen..som kompisation fick han ligga i mitt knä hela kvällen:-)

Blev inte mycket handlat i byn..Leo fick tröjan han har på ovanstående kort sen hittade jag ett ställe som sålde mina älskade zinkhus! Tyvärr (eller det var kanske bra!) fanns inte så många att välja mellan..men jag köpte en liten annorlunda variant från de jag har tidigare.



Under eftermiddagen idag satte jag och Crille (läs Crille) upp en tavellist i rummet på övervåningen..







Nu väntar Melodifestivalen här hemma. Trevlig kväll alla!


Kommentarer
Postat av: emmelie

Vad mysigt ni har det hemma, det blir så fint!



Jag vill passa på att fråga, det skulle vara så roligt att ses över en fika eller så?

Lisa har jag inte heller sett till på länge :)



Ha det så bra så länge!

Kram!

2009-03-08 @ 08:49:16
Postat av: Camilla

Tack! Vad kul att du föreslog det..jag pratade faktiskt med Lisa förra veckan och sa det att jag inte sett dig på jääääääääte länge! Vore kanon kul! Men hur jobbar du? Lisa och jag har ju inte så mycket planerat:-) Kram

2009-03-08 @ 13:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0