Nu blir det nudlar resten av månaden:-)

Lovade ju mig själv att inte handla mer denna månad..men det sprack redan dagen efter! Nu när våren är här bjuds det ju på så fina vårnyheter så jag kan inte hålla emot:-) Hade inte tänkt gå ut på stan idag..men det var så fint väder så jag ville komma ut..sen hade jag lite småärenden att uträtta.

Dagens inköp blev följande..



Hittade ett fint kuddfodral från Grand Design. Fanns många fina färger men jag valde ett säkert kort och tog beiget:-)  Behövde ett nytt till fåtöljen i sovrummet..

Sen gick jag förbi en skoaffär där det stod tuffa barn converseskor i skyltfönstret..tänkte bara gå in och kolla men det slutade med att jag kom ut med ett par:-)



Tyckte dom var sååå fina! Det tyckte pappan i familjen också så det var ett godkänt köp! Han har även han ett par så nu blir far och son lika:-)

Nu ska jag VERKLIGEN hålla igen shoppandet..får se till att hålla mig borta från affärer:-)

Men Leo var glad efter en eftermiddag på stan..



Förmiddagen tillbringade Leo och jag i Frinnaryd hos Elin och Eira. Där var även Alvin och Hilma med deras mammor. Barnen är nästan lika gamla så det är väldigt kul!





Tyvärr hann jag inte få ett kort på värdinnan Eira. Hon somnade innan kameran kom fram!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppsan! Det blev visst lite mer shopping :)



Fina kort det blev...

Du är så snabb på att blogga!! Duktigt!



kram

2009-03-30 @ 19:17:28
URL: http://elinsunderverk.blogspot.com
Postat av: Eva

gudars va du shoppar!!! Men bra blir det!!!

Kram på dig!!!

2009-03-30 @ 19:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0