På besök hos Fröken Ahlm..

För cirka två veckor sedan var jag och några andra inredningstokiga tjejer hos Anna som gör fina saker till hemmet. Beställde då ytterligare en leksakslåda och en vit trä stjärna..





Kul men lite nytt:-) Imorgon lär det ju bli mer nytt, Ullared here we come! Har en hel lista med saker som vi (anser jag iallafall) behöver. Bland annat har jag tänkt att köpa en mängd lampfötter! Vill bara ha vita nu och vi har ju en del fönster i huset. Sist vi besökte "underbutiken" köpte Jossan en jättefin för ynkliga 99 krornor. Är ungefär en fjärdedel av priset på vad dom tar här hemma! Åh vad jag längtar! Hoppas denna dag går fort..ska snart åka o handla lite tråkig mat..inget kul att lägga pengar på..har ju blivit SÅ dyrt nu med?! Sen i eftermiddag ska vi sjunga lite på klapp&klang. Ikväll ska jag även försöka ta mig till träningen..har inte blivit på några gånger nu då vi alltid lyckats ha något annat planerat på kvällen.

Min syster som befinner sig i Thailand bad mig uppdatera denna blogg ofta så hon vet vad vi har för oss här i kalla Sverige. Även min bror befinner sig på andra sidan jordklotet och vill ha lite koll på läget här hemma! Ska försöka hålla dom uppdaterade genom bloggen..
(Kommentarerna lyser dock med sin frånvaro..skulle vara kul att höra från er andra som följer denna blogg!

Trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas vi ses imorgon! Du vet väl om att EMD spelar på Gekås 16.30? :-D Jag stå med ett plakat där det står "Erik jag älskar dig" fniss



Shoppa inte ihjäl dig!

2009-03-26 @ 15:41:18
URL: http://elinsunderverk.blogspot.com
Postat av: Camilla

Haha! Ja jag såg att dom skulle vara där..kanske att vi åkt innan..men hoppas inte alla deras fans tar upp plats:-)

2009-03-26 @ 16:34:13
Postat av: Jossan

hahaha emd, härligt!!;)

2009-03-26 @ 22:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0