Usch vad en helg går fort...

Jaha..ännu en helg börjar lida mot sitt slut..så tråkigt..men det har varit två bra dagar! I Lördags var lilla familjen i Linköping. Jag skulle hämta en väst jag lagt undan till Leo. Tyvärr fanns inte hanns storlek så jag fick köpa två storlekar för stor..den var ganska rejäl men blir nog bra till hösten:-) Den där västen har sin egna lilla historia. När jag var i Linköping med mina kompiar för nån vecka sedan höll jag i denna och i rätt storlek. Men dum och snål som jag var då köpte jag den aldrig. Väl hemma och efter lite fundering kom jag på att jag ville ha den. Ringde då för att lägga undan men givetvis var den slut! Tror jag ringt till tio H&M och frågat efter en 86:a men slut överallt! Det finns inga marinblå västar alls att få tag i! Nu vill man ju ha den ännu mer bara för att den inte går att få tag i:-) jaja..har ju en till hösten iallafall!
Vi var även inne en sväng på IKEA och käkade lite och kollade runt. Tyvärr finns det inte så mycket i plånboken nu när månaden börjar närma sig sitt slut så det blev mest tittande:-) Crille köpte lite grejer på K-rauta.
På kvällen kollade vi på Melodifestivalen. Crilles favorit vann!

Idag, söndag, började vi dagen med att bada här hemma alla tre. Så mysigt tycker vi att kunna börja dagen så! Leo älkar att bada, speciellt när både mamma och pappa är i och plaskar:-) Senare på dagen kom Leos mormor förbi med en present till honom. En "gående skällandes hund" fick han. Mycket uppskattad! När vi fikat och lekt lite blev lillemannen trött så då bestämde vi oss för en promenad så han skulle få sova lite i vagnen. Crille, jag och Leo tog en långpromenad i det fina vädret!

Är det vår snart tro? Fick lite känningar denna helg!





Hoppas på varmare tider nu. Så jag kan börja använda hans väst lite ( trots att den är lite stor!)

Jag har ju låtit förstora två kort på Leo. Har ramat in och allt men inte vetat vart jag ska ha dom. Tanken var först att ha dom i Leos rum men känns som om de var för stora i han lilla rum! Bestämde mig idag för att sätta upp dom i vårat sovrum istället..





Mysigt och personligt med kort faktiskt! Tycker inte om att ha massa saker på väggarna men kort på älsklingen får gärna sitta uppe:-)

Känner för att mysa till vårat sovrum lite..är ju ganska stort och består av två alkover vilka jag inte riktigt vet vad jag ska göra med..en del är ganka okej..



men den andra..



Skötbordet använder vi inte längre. Är inte så ofta han bajsar på nätterna längre! Funderar på att köpa en likdan fåtölj som vi har i andra hörnet och göra ytterligare en läs/mys höran. Lampan köpte vi för ett tag sen men den passade inte där vi tänkt så den ska nog placeras här inne istället!

Vi fick även ett ryck och började rensa garderober idag. Skönt att få lite ordning och rensa bort sånt man inte använder! Blev en del..speciellt Crilles garderob som inte rensats på bra länge:-)

Leo underhöll sig i sängen medan vi trixade..



Sen busades det med pappa..



Nu sover lillkillen och vi funderar på att avsluta en bra helg med varm smörgåstårta och en film:-)







Kommentarer
Postat av: Kristin

Lillemannen ser ju rätt nöjd ut på bilderna :)

Ser ut som ni haft en helt underbar helg!

Blir lite avis faktiskt. Men en härlig helg för oss väntar nu i helgen. Blir Hotellweekend i Göteborg.

Hoppas vi kan ses snart!

Kramar.

2009-03-16 @ 10:52:26
URL: http://www.anglavit.blogspot.com
Postat av: Daniel

Tjo!



Gott att du bloggar, det uppskattas från andra sidan världen :) Jag läser allt, även om jag inte kommenterar speciellt mycket...

Keep up the good work!



Ha det!

2009-03-16 @ 11:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0