Bra helg med pyssel och fina vänner:-)

Denna helg har gått väldigt fort. Eller det gör ju nästan alla helger men denna var extrem! Kanske beror det på att vi har haft fullt upp. Lördagen ägnades åt att röja här hemma. Crille var tre vändor på tippen och slängde massa bröte. Själv rensade jag bland kläder och grejer i källaren. Skönt för själen att få sånt gjort:-)

Hann  även få upp en utegran i trädgården. Leo var dock inte intresserad av att hjälpa pappa..han upptäckte vattenpölarna pa gatan!



Kanske skulle varit bättre klädd för denna form av lek:-) Tur att man hade nära hem för ombyte..började nämligen bada i vattenpölen..



Men granen kom upp så nu lyser det på skogsgatan..



På söndagen kom våra mysiga vänner Kinis och Jeppe in till oss. De hade med sig en jättefin present..



Så gulligt av dom! Är så glad att vi har så omtänksamma och mysiga vänner kring oss! Kinis och Jeppe har alltid varit generösa med både presenter och bjudningar. Leo har tillexempel alltid fått paket kring jul och födeslsedag:-) Det värmer i hjärtat!
Ytterligare ett exempel på deras omtanke är detta..



Kinis hade gjort efterrätter till ett släktkalas. Då det blev några över hade de med sig varsin till mig och Crille! Gulligt! Och goda var de:-)

När jag ändå är pågång att lovorda mina vänner måste jag passa på att tacka underbara Josefine och Jossan för den fina presenten jag fick i födelsedagspresent! Har ju missat att göra ett inlägg om det..



Blev så rörd över att de tänkt på mig på min födelsedag! Tack snälla. Ni är underbara!

Älskar ju zink..det visste visst min mamma med då hon kom med en fin lykta som födelsedagspresent..



Nu var det ju ett tag sen jag fyllde men vill bara säga TACK till alla som uppvaktade mig:-) Ni är alla så rara!

Avslutar inlägget med en bilder på far och son som myser innan läggningen ikväll..





Den mindre varianten fick sova vidare. Pappan fick ta på sig blåkläderna för att köra igång med att slipa väggar! Imorrn ska vardagsrummet börja tapetseras!!!








Kommentarer
Postat av: Kristin och Jesper

Tack för en mycket trevlig eftermiddag :)

Det behövdes verkligen mitt i julstöket.

Kram

2009-11-30 @ 09:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0