Ett snabbinlägg om helgens framsteg!

I mitt förra inlägg efterfrågade min kära bror en uppdatering om våra pågående projekt.  Daniel befinner sig, nästintill, på andra sidan jordklotet. Eftersom han var med och hjälpte oss en hel del innan han begav sig vill han ju självklart veta om vi gör några framsteg. Jag kan framföra att i helgen som varit har entrén fått nya väggar och det har även satts på gipsskivor. (Självklart med hjälp från hjälten själv!)







Farfar är med och hjälper till. Men grovgörat får Crille ta hand om! Haha!
Under tiden roar  sig farfar med Leo:-) Finns ju roligare saker att sysselsätta sig med än att snickra..




Leo älskar att vara med överallt. Och han älskar att få uppmärksamhet:-) Idag kom farfar förbi en stund på förmiddan. Självklart skulle Leo vara där han och hammaren fanns:-)



(Eller en generation snickrar och två tittar på!)

Pågrund av det dåliga vädret som var idag var Leo och jag tvungna att befinna oss inomhus mycket idag. Då blev det att han fick vara med och hjälpa (eller stjälpa?!) grabbarna en hel del!

Men vi tog oss ut en sväng iallafall..





Om jag ska summera dagarna från ett renoveringsperspektiv får det helt klart godkänt! Nu återstår målning och lite andra sysslor i både vardagsrum och entré. HOPPAS vi hinner klart till jul..

Nu väntar sängen och ännu en ny vecka med nya möjligheter:-) Leo sover sen några timmar..han var trött efter allt slit under denna helg! Tufft att arbeta som snickare:-) Bättre att ligga och kolla på Pingu..



Go´natt på er!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Saja, uppdatering gillar vi har i varmen! Haller sig Crille alltid undan da filmkameran kommer fram? :P



Haha, det ar bra du Perre, da tar vi en pokermatch nar jag kommer hem :)

2009-11-23 @ 06:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0