Före och efter bilder: sovrum

Enligt mig är den största förvandlingen här hemma vårat nya sovrum! När vi köpte huset var detta rum tvådelat med en vägg som delade av. Denna rev vi och gjorde ett stort, luftigt och härligt sovrum:-)







I de gamla rummen fanns det varsin "alkov". Nu har vi en på varsin sida i det nya rummet. Perfekta myshörnor:-)

Den ena hörnan..







Och den andra hörnan..









Innan fanns även en ingång till ännu en liten "skrubb". Nu är den igenbommad och där finns nu bastun som ligger i anslutning till badrummet..










Helt underbart att vi har ett färdigt sovrum! En lugn oas att dra sig tillbaka till:-) När man känner sig deppig och är stressad över allt annat, ofärdigt i huset, brukar jag lägga mig i sängen och drömma mig bort att snart går hela huset i denna stil!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0