Busfabriken!

Igår besökte jag för första gången busfabriken! Det var jag och Leo (såklart!) och tre mammor till med sina söner. Vi hade turen att nästan vara helt ensamma i hela lokalen. Var jättekul att se hur roligt barnen hade det. Mjukstartade lite i "babyhörnan" där det fanns ett boll hav och små rutshkanor..











Eftersom det var så lugnt kunde vi gå runt och prova olika "attraktioner". Hoppade studsmatta och vågade oss på en lång och brant rutsckana! Barnen var så fascinerade av kanan så vi mammor fick ställa upp och åka med dom!





Pirrade allt i magen. Leo skrattade högt av glädje:-) Får ta med oss pappa Crille dit nångång så han får åka lite andra varianter. Denna kanan var den enda jag vågade mig på!

Efter nån timmes lek satte vi oss och fikade..



Det som var så kul var att det fanns saker att göra även för våra barn som ändå är ganska små ännu..men de hittade på saker lite överallt!





Efter de tre timmarna vi betalat för var både barn och mammor nöjda med denna aktivitet. Begav oss då mot IKEA för lite mat och shopping.

Blev en mycket lyckad dag. Både jag och Leo somnade gott (och tidigt!) på kvällen:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0