Köp och sälj helg!

Har länge velat ha en schäslong till sovrummet. Först var jag inne på att köpa en ny på IKEA men efter att kollat på blocket insåg jag att det då och då dyker upp sådana där. Tyvärr har jag fått nys om dessa försent (verkar gå VÄLDIGT snabbt..). Men i veckan hade jag tur och hittade en i Linköping. Dagen därpå åkte jag och min bror upp och fyndade den! Halva priset mot IKEA, knappt använd, bara 1 år gammal! Ett kap:-)



Har redan använt den flitigt. Hunnit med att läsa en halv bok:-) Har inte läst på 16 månader typ..men nu har jag en mysig liten hörna att krypa upp i:-)

I helgen har jag även sålt av lite gammalt "skräp" från hemmet. Åkte ner till en loppis i Jönköping och sålde av en del. Gick dock inte lika mycket i vinst som sist jag var nere. Men blev iallafall plus i kassan efter alla utgifter var avdragna!

Annars har det varit lugnt i helgen. I skrivande stund kämpar Crille med trappmålningen. Har kommit en bra bit på väg nu. Återstår endast en strykning nu! Go Crille:-)



Tog ju familjekort för några veckor sedan. Ska välja ut några av dessa och låta förstora upp och rama in på den stora väggen. Tror dock jag kommer ta två kort på Leo här i trappen sen familjekortet i vardagsrummet.





Nu ska jag ta vara på de sista timmarna på denna helg. En ny vecka närmar sig..


Kommentarer
Postat av: Elin

Å vilka fina kort! Passande pall...:) Har du tagit med den själv?



Vad fin trappen blir! Vi måste måla vår fler ggr... Det lyser igenom här och var fortfarande. Har ändå målat den 4 ggr, men det räcker tydligen inte!

2009-10-04 @ 21:57:41
URL: http://elinsunderverk.blogspot.com
Postat av: Daniel

Gott med uppdatering :)



Jaaeeklar vad nice trappen blev, snyggt jobbat!



Ska bli skoj att kika lite pa vad Crille och Herr. Glastron-glidare har tagit sig for under min franvaro.

2009-10-05 @ 07:21:16
Postat av: Kristin

Så himla tjusigt! Vilka fina kort på lille Leo :)

2009-10-05 @ 09:48:26
Postat av: Therese

Fina bilder! vilken fotograf va ni hos?

2009-10-05 @ 15:50:03
Postat av: Emmelie

HRÄLIGA bilder, både trappen o Leo :) Ni får det så fint hemma hos er, duktiga ni är!!

KRAM

2009-10-06 @ 00:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0