Skogspromenad, cykelpremiär och röj i morbrors lägenhet!

Idag har varit en aktiv dag. Eller den blev det efter Leos sovtur på tre timmar! Som vanligt på måndagar var vi på Öppna Förskolan på förmiddagen. Leo måste ha lekt av sig fullständigt där idag för han slocknade i vagnen påväg hem. Brukar kunna hålla honom vaken tills vi kommer hem och få i honom lite mat innan sovturen..men idag var han SÅÅÅ trött! Fick bära upp honom till sängen när vi kom hem, där låg han som sagt och sov i tre timmar!! Synd ibland att man inte vet hur länge de tänker sova, kunde ju använt den lediga tiden bättre hemma då. Nu vilade jag lite om vartannat och gick mest omkring och drev runt i huset, fick inget vettigt gjort:-) Kunde ha städat, diskat, strykt....

När han väl vaknade bestämde jag mig för att gå ut med honom lite i skogen. Dels för att han skulle få komma ut lite, sen måste han ju få göra av med all ny energi så han kunde somnna för natten sen!





Efter promenaden begav vi oss till morbror Daniels lägenhet. Hade lovat att fixa lite i denna då han är på resande fot. Leo tyckte det var jättespännande att utforska ett nytt ställe. Danne har en STOR TV som Leo genast blev intrresserad av! Du kan vara lugn Danne, den står fortfarande upp:-)





Väl hemma hade pappa kommit hem från jobbet. Bestämde att vi skulle prova cykelsadeln jag fyndat på loppis.





Även jag vågade mig upp på sadeln..



Nu kanske det blir att vi cyklar lite mer. Skulle dock vara roligare om vi hade varsin cykel så vi kunde rulla fram ihop!

Som jag planerat var Leo trött när vi kom in igen. Efter lite gröt och de andra kvällsrutinerna somnade han utan några konstigheter vid sju tiden!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Haha, vilken rolig film! :) Far nastan lite hemlangtan nu! Bara han inte river stallet sa...



Erkan att du tyckte det var lite smaroligt att packa upp de dar kartongerna? ;) Tackar iaf.



Ha det fint!

2009-10-14 @ 11:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0