Bara fyra fönster kvar:-)

Idag stod det åter igen fönsterbyte på schemat. Nu var det dax för det sista fönstret i vardagsrummet.  Vi har tyvärr inte kunnat göra detta tidigare då vi väntat i över sex veckor på en altandörr! Och vet ni vad?? Det blev ett missförstånd mellan oss och leverantören så det slutade med att vi inte kunde använda denna dörr. Var istället tvungna att beställa en ny från en annan fabrikant. Denna kom efter två dagar typ. Så¨vi har alltså väntat och väntat på något som vi inte kommer kunna använda...den var för stor! Så är det någon som är i behov av en altandörr (90cm, vänsterhängd) så hör av er:-)





/>








Blev väldigt kallt här inne så Leo och jag begav oss bort från huset! När vi kom hem igen var fönstrerna ditsatta:-)



Leo tycker om att vara med när pappa och farfar snickrar. Han blir alldeles lyrisk:-) Kanske har vi skapat en liten snickare?? Han har det ju i generna då både farfar och morfar har detta yrke!





Nu känns det som om vi börjar närma oss slutet på detta rum!

Skönt att fönsterbytet är gjort..nu återstår bara fyra styckna så har vi bytt på hela huset!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hahahahahaaaaa!!!



Ja visst gillar jag att riva! Blir faktist lite avis, jag vill med trixa ju :)



Asroligt med filmer tycker jag! Ar det nya kameran mantro? Ifall det ar det sa verkar den vettig. Tur for mig kanske, hehe! Nu ar vi inne i November sa nasta manad kommer jag hem och inspekterar kaoset. A 1 pa vag, Crille, dax att skarpa till sig, hehe! :D



Ha det!

2009-11-01 @ 04:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0