Gårdagen och dagens aktiviteter!

Helt sanslöst vad tiden går FORT! Dagarna bara springer iväg:-) Känns som om jag inte hinner träffa alla..vi MÅSTE se till att ses snart Sophia! Går ju om varandra hela tiden:-(

Igår var det tid för lite träff med "mammagruppen"..fast det känns töntigt att säga "mammagrupp" då de är bland de närmaste kompisarna jag har nu! Fast det är ett bra samlingsord:-) Vi gjorde tacos och hängde hela dagen. Leo känner sig hemma hos Elias nu, sitt andra hem:-)  Haha!

När vi kom hem därifrån lekte jag och Leo i trädgården hemma. Försökte mig på att få några fina kort på honom..men det var svårt då han inte satt stilla nån längre stund! Var helt fascinerad av våran äppelsamling på gräset. (Skäms på oss, men vi har inte haft tid eller ork att plocka upp på sista tiden, Ramlar ju nya hela tiden så det känns som ett menigslöst arbete!)



Men var tvungen att knäppa några bilder då han blev 15 månader i måndags och jag glömde bort att ta några då..(dåligt av mig..) Fortsätter med mina månadskort så länge jag orkar:-)

Nu satt han dock med ett äpple i munnen konstant men det fick bli så!





Idag begav jag mig på en liten utflykt tillsammans med Leo. Har länge funderat på att köpa en "sittsäck" till honom. Han älskar att leka i soffan och "slänga" sig bland alla kuddar. Kände att det skulle vara ett bra köp att ha på golvet här hemma. Perfekt för honom också att sitta och kolla på TV i:-)
Hittade en på MIO i Mjölby. De var sjyssta och gav mig ett fodral på köpet. Då de egentligen inte är så fina så får man göra det bästa av situationen. Valde ett marint/vitt randigt.

Som jag misstänkte ÄLSKADE han den! Lekte för fullt..









Vi var även en sväng på City Gross där han fick några nya böcker. Skämde bort honom lite idag:-) Fick även smaka några strips på MC´Donalds.-) En riktig mys eftermiddag mellan mor och son!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, glad i maten?

2009-10-22 @ 17:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0