HJÄLP!

Sitter som besatt och tittar på nya möbler till vardagsrummet. Blir ju nästa renoveringsprojekt vi ska dra igång här hemma. Har nu valnötsmöbler, som jag i och för sig tycker är fina, men vill nu ha vita som resten av möblerna är här hemma. Har lagt ut dessa på blocket men tyvärr inget svar ännu..kanske är någon av er som är intresserade??!

I dagsläget behöver vi soffbord och tv-bänk. (sen finns det ju givetvis massa annat fint man vill ha, men budgeten tillåter inte det tyvärr..) Har hittat vita fina möbler som är i min stil. Men vet inte riktigt vilka jag ska välja..behöver då hjälp! Kostar ungefär lika mycket så det har ingen betydelse..

Dessa soffbord väljer jag imellan..nu får man ju tänka in att man har småbarn så det får inte bara vara snyggt, måste vara praktiskt också:-)





Tror jag är inne på den första varianten..men vet inte säkert?..

Sen är det TV-bänken..har ju en DVD och nån annan stor ful låda som måste få plats..(synd att dessa apparater är så fula!!)

Men dessa två väljer jag mellan då..




Fimer har vi inte så många..dom har vi på ett annat ställe..så dessa behöver inte rymmas direkt..kanske bara några av Leos barnfilmer:-)

Tror även här att jag är mer sugen på det första alternativet?..

Har även sökt länge efter ett vanligt vitt, stort och billigt matsalsbord. De jag hittat tidigare har varit sååå dyra..typ 5000 kr för bara bordet! Nu hittade jag detta för 2000 kr..



Är även sugen på stolarna..kanske, kanske, säljer jag av mina andra vita med kors och köper dessa istället..fint att ha samma i en grupp:-)

Tycker det är fint i ett hem när man kan se "en röd tråd"..allt behöver inte se exakt likadant ut..men personligen gillar jag när det är typ samma stil i alla rum! Så kommer det bli här hemma iallafall..ett "vitt kryss" hem:-)

Eller vad tycker ni????


Kommentarer
Postat av: Melina

jag tycker lätt de båda första alternativen!

2009-09-03 @ 12:15:37
Postat av: sara gunnstam

Kul att köpa möbler! Båda alternativen var väldigt fina, men bara för att du frågar vad vi tycker så skulle jag lägga en röst på alternativ nr 2 på både soffbordet och tv-bänken. Jag gillar verkligen att man ser "plankorna" i ryggen på tv-bänken. Sen är jag förtjust i sånna handtag som är på dem båda.



Men som sagt...Båda var verkligen fina alternativ!

2009-09-03 @ 13:49:59
Postat av: Emma

vartifrån kommer soffborden? båda var fina, men jag hade nog slagit ett slag från det andra! :)

2009-09-03 @ 17:36:42
URL: http://lovaspisen.blogspot.com
Postat av: Anonym

Var har du hittat dessa fina möbler?

2009-09-06 @ 11:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0