Min gullepojke!

Givetvis har det alltid varit roligt att vara mamma, men nu måste jag säga att det det är kanon! Nu när han är lite större och mer aktiv på egen hand känner jag att vi får mer utbyte av varandra:-) Kan prata med honom och man märker att han förstår vad man säger. Han kan själv visa vad han vill göra. Som häromkvällen då han kom med sin snuttefilt i ena handen och en bok i andra.. SÅÅÅ söt! Då ville han att jag skulle läsa en bok och sedan går vi alltid upp och lägger oss för natten. Så brukar våra kvällsrutiner vara så han har lärt sig vad som gäller. Vi känner varandra så väl nu att jag nästan exakt vet vad han ska göra i vissa lägen:-)

Häromdagen snickrade pappa Crille och morbror David ihop Leos sandlåda. Den uppskattades av honom vill jag lova:-)



Kul att det är så fint väder nu. Bäst att ta vara på de dagarna. Idag var jag, Leo och Sophia och fikade. Mycket trevligt att träffa henne, var allt för längesedan nu..vi satt ute på Ziesta och fikade i massor och pratade! Nu när Leo går så är han inte jätte intresserad av att sitta still om han inte blir mutad med massa fika!
Fick rasta honom lite på fiket..



När vi kom hem igen stannade vi trädgården innan vi gick in..



Nu sover han gott i sin säng..längtar redan efter morgondagen då vi får mysa igen:-) Fast först ska jag njuta av en kväll framför TV:n med tacos!

Hittade en liten filmsnutt på honom som jag tog innan vi skulle möta Sophia..han var så söt när han gick där med sitt äpple han plockat från trädgården..släppte inte det förrens på Coop:-)



Kommentarer
Postat av: melina

åh vad söt han är när han går, helt vingligt och gulligt!

2009-09-16 @ 00:21:11
Postat av: Daniel

Asgo skinnpaj! Ge han ett par mini pilotbrillor med som pricken over i:et! :P :D

2009-09-22 @ 11:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0