Fick mig ett gott skratt:-)

Satte mig vid datorn och googlade lite. Gjorde först ett "test" för ett kolla om jag väntade en tjej eller kille i magen! (var bara en kul grej som jag vet att jag ska ta med en nypa salt!). Men testet visade iallafall att det skulle vara en flicka! Fast nu tror ju både jag och Crille på pojk så där är jag inte så övertygad:-)

Hittade även en sida där man kunde lägga in ett kort på pappan och ett på mamman så fick man ett slutresultat på barnet! Var ju rvungen att testa detta och så här blev resultatet!

Två bilder på en flicka..





Två bilder på en pojk..





Känns som om de tror på Crilles hårfärg iallafall! Och hårfagra barn blev det:-)

Nu tycker jag inte de påminner alls om Leo som är blond! Fast mycket hår har han ju!

Kul tidsfördriv som fick mig att dra på smilbanden:-)

Kommentarer
Postat av: Kinis

Haha vad kul. Men tycker ingen av barnen är lik nån av er. Bara chrilles hår. Tur Leo är ett levande bevis på er två :) Han är så lik båda er.

Kram

2010-04-19 @ 12:41:54
Postat av: Ida

Haha håller med kinis, inte ett dugg lika! Men kul var det iaf :) Har ni några flicknamn på G eller är de hemlighetsstämplat? Hoppas att du mår bra i övrigt och att det kommer att gå bra för er. Kram

2010-04-21 @ 13:30:31
URL: http://taipalensuu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0